Selasa, 4 September 2012

TESTIMONIAL HERBALIFE

Bismillah

Testimonial Herbalife: Pengalaman Saya Sendiri 

Sebelum saya bertemu dengan nutrisi hebat herbalife berat badan saya mencecah 75kg. Walaupun berat ideal saya sepatutnya hanya 50-60kg. Saya mempunyai berat badan berlebihan dan sudah termasuk dalam kategori 'overweight'. Saya suka makan makanan manis, suka makanan bergoreng, suka semua jenis 'fastfood' yang ada di pasaran. Tahap kolesterol saya juga sudah semakin tinggi.

 


Jadi, oleh kerana semua sebab yang telah disebutkan tadi saya telah membuat keputusan untuk berubah!!

Setelah melakukan kajian terperinci saya dapati terdapat banyak Testimonial Herbalife yang membuatkan saya begitu teruja untuk mula mengubah nasib sendiri. Antaranya adalah Testimonial Herbalife coach saya sendiri. Akhirnya, saya membuat keputusan untuk memulakan kehidupan baru bersama Herbalife.

Kini ! dengan hanya menggunakan produk herbalife, saya berjaya menghilangkan perasaan mahu sentiasa menguyah, berjaya mengurangkan makan makanan dan minuman manis, berjaya mengawal nafsu terhadap 'fastfood', tahap kolesterol semakin normal, dan berjaya menurunkan berat badan sebanyak 15 Kg !

Nak tahu bagaimana saya berjaya lakukan nya dan mahu tahu lebih lanjut Testimonial Herbalife saya? Hubungi saya di 017-6762821 atau khalidahnordin@gmail.com dan saya bersedia membantu anda!
 
Testimonial Herbalife saya: Berjaya menurunkan 15 kg dalam masa 5 bulan. Masalah kesihatan bertambah baik, kolesterol semakin normal, kulit bertambah cantik dan keyakinan diri bertambah!
  
Alhamdulillah. Thank you Allah, Thank you Herbalife!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan