Rabu, 30 Januari 2013

DIET DENGAN HERBALIFE: MENGAPA, BAGAIMANA, BILA?

Diet dengan Herbalife: Soalan-soalan lazim.

Bismillah

Sebelum kita diet dengan Herbalife mesti banyak soalan-soalan yang akan timbul dalam fikiran kita. Jadi hari ni saya akan membantu anda menjawab soalan-soalan tersebut.

Soalan 1: Mengapa diet dengan Herbalife?




Jawapan 1: Jika anda suka mencari jawapan dengan search engine seperti google anda pasti akan dapat fakta-fakta mengenai Herbalife. Tapi kat sini taknak cakap panjang lebar mengenai fakta-fakta tersebut, ye la, nanti kang ada yang terlentuk-lentuk kang..hehe.

Jadi jawapan ini dari perspective saya sendiri:

i) Boleh Makan Nasi

Actually sekarang susah nak jumpa produk pelangsingan badan yang bagi kita makan nasi dan makan menu harian kita seperti biasa. Tapi diet dengan Herbalife mesti semua BOLEH !




ii) Jimat !

Diet dengan Herbalife adalah meal replacement dimana makanan pagi dan petang kita ditukar dengan produk Herbalife. So, bagi sesiapa yang kekurangan bajet jangan risau jika anda diet dengan Herbalife kos perbelanjaan makanan anda seharian akan tetap sama/ berkurangan dan tidak bertambah. Kenapa? Sebab, kalau kira kos makanan kita sekali makan hampir mencecah RM10 sekali makan kan. Diet dengan Herbalife lagi best, kos kita hanya lebih kurang RM3.30 sekali makan atau lebih kurang RM7 sehari. Jimat RM3 dari biasa. Jimat kan? JIMAT SANGAT! 

iii) Sudah Ada di Lebih 90 Negara 

Herbalife adalah company international yang dah ada di lebih kurang 90 negara. So anda tak perlu risau dengan availabilty of product atau keselamatan produk.

iv) Selamat!

Saya pasti anda akan tertanya-tanya adakah Herbalife ini selamat! SUDAH TENTU SELAMAT!! kerana ada orang telah mengambil produk herbalife dan diet dengan Herbalife selama lebih 30 tahun dan beliau masih hidup dengan sihat.Jadi tak perlu risau lah !

v) Jaminan pulangan wang

Money back guaranteed. Jika anda tengok di labelling Formula 1 sudah tentu anda dapat lihat ada tulis 30 day money back guarantee. Mana nak jumpa produk/company yang offer camtu kan. yeah! Produk Herbalife memang awesome!

vi) Halal!

Halal ke produk Herbalife? Jangan risau produk Herbalife mempunyai certificate Halal dari MUI dan Islamic Center USA.




Soalan 2: Bagaimana nak diet dengan Herbalife?

Jawapan 2: Senang je sesenang 1 2 3.

1 makanan tengahari yang biasa kita makan.

2 makan shake Herbalife dua kali sehari

3 kali sehari mesti makan. 

Pagi: Herbalife, Tengahari: Makan seperti biasa, Malam: Herbalife

Jangan lupa minum teh Herbalife mengikut jumlah keperluan air kita seharian.




Soalan 3: Bila nak mula diet dengan Herbalife?

Jawapan 3: Anda tentukan bila anda nak diet dengan Herbalife. Seelok-eloknya SEKARANG! Jangan Tangguh lagi. Nanti rugi besar! Lebih cepat anda mulakan diet dengan Herbalife anda, lebih cepat anda boleh dapat berat badan idaman anda!



Diet dengan Herbalife tak susah, sangat senang. Nak tahu lebih lanjut lagi sila email ke khalidahnordin@gmail.com atau sms/whatsapp ke no. 017-6762821




Tiada ulasan:

Catat Ulasan