Isnin, 28 Januari 2013

Diet dengan Herbalife: Macam mana?

Bismillah & Assalamualaikum

Diet dengan Herbalife: Sangat Mudah !

Ini ada beberapa tips yang boleh diambil untuk diet dengan Herbalife:

Diet dengan Herbalife: Tips Pertama- Boleh makan nasi

- Makan makanan yang penuh nutrisi dan kurang kalori. Tapi bukan bermakna kita tak boleh langsung makan makanan yang tinggi kalori seperti nasi. BOLEH MAKAN NASI! Kalau saya pun tak makan nasi mana boleh survive. Nasi kan makanan ruji kita seharian.Makan nasi sekadar kenyang. Baik untuk kesihatan kita. So, Tips pertama adalah mulakan hari anda dengan makan makanan yang penuh nutrisi seperti Herbalife shake. Diet dengan Herbalife tak perlu berlapar dari pagi sampai petang. Kita masih boleh makan seperti biasa dan dalam kuantiti yang sama. Contoh menu yang boleh kita ambil adalah:



Pagi : Makan/minum shake F1, F3 dan teh Herbalife



Tengahari : Makan nasi atau apa sahaja yang selalu kita makan di waktu tengahari. Makan Fast food pun boleh, TAPI dalam seminggu tu hadkan sekali seminggu sahaja. Itu yang best tu. Diet dengan Herbalife boleh makan fast food macam KFC, McD etc! Teruja kan? Macam saya, dulu sebelum Herbalife memang suka makan McD yang menariknya lepas Herbalife pun masih boleh lagi makan fast food. TAPI ingat had kan ye!Kalau berlebih pun tak elok juga.




Malam: Makan/minum shake F1 F3 teh Herbalife




Senangkan nak diet dengan Herbalife. Memang sangat senang. Bagi sesiapa yang masih lapar lagi setelah minum shake Herbalife, kita boleh bancuh lagi satu shake Herbalife dan minum. Jangan risau minum banyak Shake tak naik berat badan punya, lagi TURUN ada ! Hehe.

ATAUPUN,

makan makanan ringan seperti kekacang atau biskut oat yang sihat.




Diet dengan Herbalife: Tips Kedua- Wajib Disiplin!

- Disiplin itu penting ok ! Sesiapa yang nak makan Herbalife sesaje je atau just makan 1 ke 3 hari sahaja. Memang takkan dapat result yang memuaskan. Jadi untuk dapat kurangkan berat badan dan diet dengan Herbalife kita harus lah konsisten ambil produk Herbalife. Jangan jadi seperti orang yang hangat-hangat tahi ayam sahaja! Kita nak dapat result kena percaya produk Herbalife boleh membantu kita berubah menjadi orang baru yang lebih sihat dan kurus.





Diet dengan Herbalife: Tips Ketiga- Sabar dan konsisten 

Diet dengan Herbalife kena sabar dan konsisten. Janganla terlalu mengharap boleh dapat result sekelip mata. Lemak dah terkumpul dalam badan kita bertahun-tahun. Takkan lah baru seminggu dua kita diet dengan Herbalife semua lemak-lemak ni boleh hilang macam tu je. Lepas makan Herbalife dengan sabar dan konsisten tunggu sahaja result dan pastikan sebelum anda mula ambil produk Herbalife pastikan anda ukur ukuran badan anda dan timbang berat anda. Lebih baik lagi ambil gambar anda sebelum dan selepas Herbalife. Mesti anda amaze dengan perubahan yang anda akan dapat lihat dalam gambar sebelum selepas tersebut. Seperti gambar sebelum selepas saya!


Jika anda mahu lebih banyak tips diet dengan Herbalife lagi boleh hubungi saya di no. 017-6762821 atau email ke khalidahnordin@gmail.com. Tunggu apa lagi mari kita sama-sama diet dengan Herbalife !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan