Ahad, 6 Januari 2013

Herbalife Berkesan: Testimonial family

Bismillah & Assalamualaikum..

Kali ni saya nak berkongsi mengenai saya dan family saya yg percaya Herbalife berkesan dan memang terbukti boleh membantu kita menjadi sihat dan bergaya.

Kalau ramai yang masih tak tahu lagi herbalife berkesan ke?
Mari kita lihat testimoni-testimoni ini.



Kisah pertama: 
Bermula dengan ibu saya. Ibu saya berumur 60 tahun. Beliau ibu kesayangan saya seorang penghidap darah tinggi, osteoarthritis dan mengalami berat berlebihan. Ibu saya juga kurang bersenam dan berat beliau mencecah 75 kg. Oleh itu saya sebagai anak yang prihatin (eceh), mahu ibu saya menjadi lebih sihat dengan Herbalife, maka oleh kerana itu pada hari jadi ibu saya yang ke 60 saya telah membuatkan shake herbalife yang begitu sedap dan sihat khas untuk ibu kesayangan saya. Sekarang beliau sudah mula berjinak-jinak dengan herbalife. Yeah ! Misi pertama saya sudah tercapai ! Ibu saya sudah sihat dengan Herbalife. Herbalife berkesan untuk ibu saya. Kalau anda semua nak tengok gambar ibu saya sebelum dan selepas herbalife, tunggu dan nantikan ya !

Kisah Kedua:
Sekarang saya nak cerita tentang kakak pertama saya. Beliau mempunyai masalah berat badan berlebihan setelah mengandung anak pertama dan berat beliau hampir mencecah 100 Kg. Kakak saya sendiri sedar bahawa masalah berat badannya kini semakin menjadi-jadi. Baju sebelum kahwin pun sudah tidak muat lagi. Semakin hari semakin tertekan dengan keadaan sendiri. Tidak lama selepas itu, setelah beliau melihat perubahan berat badan saya dengan Herbalife, lalu beliau sendiri telah bertanya Herbalife berkesan ke? Tetapi tanpa banyak tanya, beliau sendiri telah mengambil keputusan untuk sihat dengan diet Herbalife. Sekarang dengan mengamalkan diet sihat dengan Herbalife berat badan kakak saya sudah turun sebanyak 20 Kg. Berat beliau kini sudah hampir ideal dan beliau percaya bahawa sihat dengan Herbalife itu lebih baik dari tidak berbuat apa-apa! Herbalife berkesan untuk kakak saya, anda pula bagaimana?

Kisah Ketiga:
Tentang kakak kedua saya pula. Dulu berat kakak saya yang ni juga tidak ideal. Berat beliau 75 Kg  walaupun tinggi hanya 156 cm. Setelah mendapati keadaan kesihatan dan tenaga semakin berkurangan dengan berat badan yang tidak sihat, beliau telah mencuba cara lain untuk kurus dengan cepat tanpa senaman dengan pergi ke pusat kecantikan. Walaupun beliau berjaya mencapai berat 60 Kg dalam masa beberapa bulan tapi setelah beberapa bulan kemudian berat beliau kini bertambah semula sehingga hampir mencecah 85 Kg. Tanpa membuang masa lagi setelah melihat kakak pertama saya dan saya yang kini sihat dengan Herbalife. Beliau kini juga sudah mula sihat dengan herbalife.

Herbalife berkesan untuk anda semua yang serius mahu sihat dan bertenaga. Tetapi anda semua harus berdisiplin dan sentiasa percaya bahawa herbalife boleh membantu anda menjadi kurus dan sihat!

Oleh itu anda tunggu apa lagi? Mahu buktikan Herbalife berkesan bersama saya dan keluarga saya. Mari lah kita bersama-sama buktikan Herbalife berkesan dengan menghubungi saya segera! Khalidah Nordin 017-6762821. Boleh whatssapp viber mesej telefon semua cara boleh.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan