Jumaat, 1 Februari 2013

TESTIMONI HERBALIFE: SEBELUM DAN SELEPAS

Testimoni Herbalife: Gambar sebelum dan selepas Herbalife!

Bismillah & assalamualaikum

Post hari ini saya tak mahu cakap banyak, Let the pictures do the talking ! :)

SEBELUM HERBALIFE: 

Testimoni Herbalife: Makan banyak, pipi tembam dan gebu, lengan besar, tak ada tenaga, kulit kusam dan yang selebihnya anda nilai lah sendiri.

Tengok asal bergambar je makan, asal makan je bergambar ;p

betapa gigantic nya saya dulu tanpa herbalife ;p

15 July 2012 my E-day pun masih tembam kan!



SELEPAS HERBALIFE:

Testimoni Herbalife: Hilang 15 Kg dalam masa 3 bulan! Badan bertenaga ! Bertambah Cergas ! Pipi makin comel ! Kulit Gebu & Cerah ! 

NI gambar raya selepas Herbalife. Bezakan saya !

Raya tahun lepas! 


SPOT THE DIFFERENCE !

Sudah lihat Testimoni Herbalife saya ! Anda mahu kelihatan seperti saya! Saya sedia membantu anda  dan saya sedia menjadi coach Herbalife anda dan saya berjanji akan sentiasa membimbing anda mendapat result yang Terbaik ! Hubungi saya di khalidahnordin@gmail.com atau whatssapp/telefon/sms saya di talian 017-6762821. Saya sedia membantu anda tak kira dimana anda berada!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan