Ahad, 3 Februari 2013

COACH HERBALIFE

Coach Herbalife: Wajib ada untuk dapat result.

Bismillah & Assalamualaikum

Anda mahu result menggunakan produk herbalife, jadi anda perlu ada seorang coach herbalife untuk membantu anda. Tak tahu mana nak cari coach herbalife. Carilah pengedar herbalife Malaysia seperti saya dan sign up dengan herbalife. Coach herbalife anda akan sentiasa membantu anda dapatkan apa yang anda nak! anda nak kurus, carilah coach herbalife ! anda nak income lebih, carilah coach herbalife ! Insha Allah sesiapa pun yang anda lantik sebagai coach herbalife akan membantu anda berubah 360 darjah dari atas hingga bawah !

Saya pun ada coach herbalife saya sendiri yang telah membantu saya menjadi sihat bertenaga dan telah mengubah saya dari hujung rambut sampai hujung kaki. anda nak tahu siapa coach herbalife saya? Ini dia. Many thanks to Kak Azura Awal kerana telah membantu saya berubah. anda mahu berubah mula lah melantik saya sebagai coach herbalife anda ! Jika anda serius, saya yakin anda akan berjaya !

Ini lah coach herbalife atau angle herbalife saya!

Beliau dah membantu saya menjadi orang yang berbeza dari dulu. 

DAN

Beliau telah membawa saya ke SPECTACULAR 2013
Nak tahu apa itu spectacular tunggu post saya yang seterusnya ya.
memang spectacular a life changing event ! Percayalah.

Ini gambar saya dan coach herbalife saya di spectacular 2013!

Spectacular 2013 25-27 Jan 2013 di bukit jalil

Ini pula di hom & sts herbalife di seri pacific hotel bersama coach herbalife saya dan millionnaire team member Gen H Maryam Izzati. Hebatkan!

Gen H


Tiada coach herbalife, lantiklah saya ! perubahan terletak ditangan anda. Jika anda serius mahu berubah, bertindak lah sekarang ! Hubungi saya di khalidahnordin@gmail.com atau 017-672821.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan