Ahad, 2 September 2012

HARGA HERBALIFE: MURAH KE MAHAL?

Bismillah..

Harga Herbalife: Memang tak mahal !

Semenjak saya menggunakan herbalife ramai yang bertanya : Harga Herbalife tak mahal ke? Sebenarnya harga herbalife memang tak mahal. Ye la dibandingkan dengan nutrisi hebat yang kita dapat dari produk herbalife. Harga Herbalife memang tak mahal !



Cuba kita kira kos makanan yang kita makan setiap hari dan bandingkan dengan Harga Herbalife. Dulu, sebelum saya menggunakan produk herbalife:  kos makanan saya boleh mencecah RM 15- RM 20 sehari. Itu belum lagi ditambah dengan kos makanan ringan yang menjadi makanan wajib saya setiap hari. Tapi setelah saya bertemu Herbalife kehidupan saya mula berubah dari makan makanan kurang nutrisi tapi mahal setiap hari kepada makanan sihat bernutrisi tinggi.

Syukur Alhamdulillah, semenjak saya di pertemukan dengan nutrisi hebat lagi sihat ini, saya menjadi orang yang lebih sihat dan tahu menilai makanan. Jadi jika anda mahu tahu Harga Herbalife hubungi saya.

Saya sedia membantu anda menjadi lebih sihat. Hubungi saya di 017-6762821 atau khalidahnordin@gmail.com sekarang dan dapatkan harga herbalife dan analisa kesihatan percuma anda!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan